نعناع یک گیاه علفی خوشبو با برگ‌های سبز تیره و عطری است. از نعناع معمولاً برای استفاده در آشپزی، تهیه نوشیدنی‌ها، تهیه عصاره‌ها و استفاده در طب سنتی استفاده می‌شود. نعناع دارای طعم منحصر به فردی است که تا حدی ترش و خنک است و عطری منعش کننده دارد. از نعناع در آشپزی به صورت تازه یا خشک شده استفاده می‌شود. برگ‌های تازه نعناع معمولاً برای تزئین غذاها، سالاد‌ها، نوشیدنی‌ها و دسرها استفاده می‌شود. همچنین، می‌توان نعناع را به طور خشک شده برای استفاده در تهیه انواع چای‌ها، خورشت‌ها، مرباها و دسرها به ک

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت نعناع کیلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


نعناع یک گیاه علفی خوشبو با برگ‌های سبز تیره و عطری است. از نعناع معمولاً برای استفاده در آشپزی، تهیه نوشیدنی‌ها، تهیه عصاره‌ها و استفاده در طب سنتی استفاده می‌شود. نعناع دارای طعم منحصر به فردی است که تا حدی ترش و خنک است و عطری منعش کننده دارد.  از نعناع در آشپزی به صورت تازه یا خشک شده استفاده می‌شود. برگ‌های تازه نعناع معمولاً برای تزئین غذاها، سالاد‌ها، نوشیدنی‌ها و دسرها استفاده می‌شود. همچنین، می‌توان نعناع را به طور خشک شده برای استفاده در تهیه انواع چای‌ها، خورشت‌ها، مرباها و دسرها به ک

قیمت نعناع کیلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



نعناع به عنوان يك گياه دارويي نيز استفاده مي‌شود و خواص آن در طب سنتي شناخته شده است. به عنوان مثال، نعناع مي‌تواند به عنوان ضد تهوع، آرام‌بخش، ضد التهاب و ضد عفوني كننده استفاده شود. همچنين، نعناع مي‌تواند در تسكين مشكلات گوارشي مانند سوء هاضمه و گازهاي معده كمك كند.

لازم به ذكر است كه قبل از استفاده از نعناع به عنوان دارو، بهتر است با يك پزشك يا متخصص طب سنتي مشورت كنيد، به ويژه اگر شما داروي خاصي استفاده مي‌كنيد يا مشكلات سلامتي خاصي داريد.

قيمت نعناع كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت نعناع خشك خانگي-قيمت نعناع خشك ارگانيك-قيمت نعناع خشك درجه يك-قيمت نعناع خشك فله-قيمت شويد خشك كيلويي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت نعناع كيلويي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت نعناع كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت نعناع كيلويي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت نعناع خشك خانگي-قيمت نعناع خشك ارگانيك-قيمت نعناع خشك درجه يك-قيمت نعناع خشك فله-قيمت شويد خشك كيلويي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت نعناع كيلويي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت نعناع كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت نعناع كيلويي و قيمت نعناع خشك خانگي-قيمت نعناع خشك ارگانيك-قيمت نعناع خشك درجه يك-قيمت نعناع خشك فله-قيمت شويد خشك كيلويي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت نعناع كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

تاريخچه گياه نعناع
نعناع يا نعنا با نام علمي Mentha گياهي است از رده دولپه‌ اي‌ هاي پيوسته گلبرگ كه سردسته تيره نعناعيان و از سبزي‌ هاي خوراكي است. اين گياه تمام اسانس‌ ها و خواص پونه را دارد؛ ولي برگ‌هايش كرك كم‌تري دارند و بريدگي‌هاي كنار برگ‌هاي آن بيش‌ تر از پونه و اسانس آن نيز ملايم‌تر است. نعناع گياهي است علفي و پايا. ساقه‌هاي آن دونوع خزنده و زير زميني مي‌باشند.از ميان ريشه‌ ها، يك شاخه قائم و برگدار كوچك خارج مي‌شود كه برگ‌هاي آن متقابل، بيضوي، نوك تيز، دندانه دار و كمي پوشيده از كرك بوده و از تمامي قسمت‌هاي آن بوي معطر و مطبوعي استشمام مي‌شود.
ساقه اين گياه چهارگوش و به رنگ قرمز مايل به بنفش يا مايل به ارغواني است. گل‌ هاي آن در ماه‌هاي مرداد و شهريور ظاهر مي‌گردند. رنگ گلي يا ارغواني مايل به بنفش دارند و به تعداد زياد در مجاور يكديگر به نحوي مجتمع مي‌رويند. نعنا گياهي است با ريشه هوايي و ساقه هاي مستقيم و چهارگوش ، و برگ هاي آن به طول ۳ تا ۵ سانتي متر ، متقابل ، نيزه اي يا دوكي است ، حاشيه ي آن داراي بريدگي هاي عميقي است ، بريدگي هاي كناره آن نوك تيز است. كرك برگ هاي نعنا كم است. نعنا سبز معمولادر سرتاسر جهان كشت مي شود. اين گياه در نواحي شمال ايران و اطراف تهران به حالت وحشي و پرورشي مي رويد.
خواص نعناع در درمان روماتيسم
افرادي كه رماتيسم دارند از دم كرده نعناع استفاده كنند.اگر از بيماري روماتيسم و آرتروز رنج مي بريد، از روغن نعناع استفاده كنيد، به اين صورت كه ۲ قطره روغن نعناع را با يك قاشق سوپخوري روغن بادام مخلوط كرده و محل هاي دردناك را با آن ماساژ دهيد.براي درمان درد سياتيك از دم كرده استفاده نموده و نعناع تازه را به صورت ضماد در محل درد بگذاريد.
نعناع براي درمان سرماخوردگي
بوي نعناع مي تواند گرفتگي بيني ، گلو و ريه ها را از بين برده و موجب تسكين اختلالات تنفسي ناشي از آسم و يا سرما خوردگي گردد. مصرف مداوم نعناع براي افراد مبتلا به آسم بسيار مفيد است.نعناع و عامل فعال اصلي آن به نام منتول در زمره احتقان زادهاي موثر تلقي مي شوند. از آنجا كه منتول سبب شل شدن خلط مي گردد، اين ماده داروي خلط آور نيز هست. اين ماده در تسكين و آرام شدن انواع گلودرد و سرفه خشك موثر است.براي ضد عفوني كردن بيني، با مخلوط كردن ۱ گرم اسانس نعناع و ۴۰ گرم روغن بادام شيرين، محلولي تهيه كنيد و پنج قطره در هر سوراخ بيني بچكانيد.كساني كه دچار سرماخوردگي شده‎اند و برونشيت مزمن دارند ۱۰ گرم نعناع در ۵۰۰ سي‎سي آب بجوشانند و صبح ناشتا ۲ استكان ميل كنند.براي از بين بردن گلودرد، دم كرده نعناع غرغره كنيد.
خواص نعناع در تسكين دردهاي قاعدگي
نعناع مسكن،‌ آرام بخش و قاعده آور است.چون نعناع در آزاد و آرام كردن عضلات خيلي مؤثر است. لذا در درمان گرفتگيها نيز كارساز است.براي درمان قاعدگي دردناك از چاي نعناع استفاده كنيد.
فوايد نعناع جهت بهبود بيماري سندروم روده تحريك پذير
بيماري سندرم روده تحريك پذير (IBS)منجر به گرفتگي و انقباض عضلات روده، درد شكم، تجمع گاز، اسهال و يبوست مي شود. اين بيماري عارضه رايجي است كه روده بزرگ يا كولون را تحت تاثير قرار مي دهد. اين بيماري منجر به گرفتگي و انقباض عضلات روده، درد شكم، تجمع گاز، اسهال و يبوست مي شود. خوشبختانه سندرم روده تحريك پذير موجب آسيب و التهاب دايمي و همچنين تغيير در بافت روده نشده و با خطر بدخيمي همراه نيست.افراد مبتلا به اين سندرم اغلب با كنترل رژيم غذايي و كاهش استرس مي توانند بيماري خود را مديريت كنند. در مطالعات اخير محققان استراليايي مشخص شد كه گياه نعناع در تسكين و بهبود سندرم روده تحريك پذير نقش مهمي دارد.نعناع از طريق مهار التهاب و فعال كردن واكنش هاي ضد درد در روده بزرگ به بهبود علايم سندرم روده تحريك پذير كمك قابل ملاحظه اي مي نمايد.
مصرف نعناع در رفع خارش
اگر بدن شما خارش دارد مقدار ۲ گرم اسانس نعناع را در ۵۰ گرم وازلين ريخته، خوب با هم مخلوط كرده و در محل خارش بماليد.
مبارزه با ويروس ها
روغن نعناع داراي خواص رشد ويروسي قوي است كه مي تواند با ويروسهاي عامل آنفلونزا، گوشك، عفونتهاي مخمري، سينوزيت، گلودرد، التهاب ناشي از سرماخوردگيها و التهابهاي آلت تناسلي ناشي از تب خال مبارزه و آنها را از پاي درآورد.
نعناع ، آرام بخش
اگر احساس عصبانيت يا فشار رواني مي كنيد، حالت آرام بخش دارد. به علت تأثير زياد نعناع بر روي اعمال فكري و هوشياري، نعناع را بالابرنده ي توانايي انسان در درك و فهم عقايد به شمار مي‌آورند. بنابراين هنگامي كه مي‌ خواهيد آمادگي و هوشياري ذهني خود را حفظ كنيد يا اگر مي‌خواهيد بعد از خوردن غذا خواب آلودگي عارض نشود يا اگر خواهان تمركز ذهني علي رغم خستگي ناشي از شركت در جلسه يا سخنراني هستيد، مكيدن قرص نعناع (البته بدون قند) بسيار مفيد است.
نعناع به دليل داشتن خاصيت ضد عفوني كنندگي ، ماده اي مناسب براي تميز كردن پوست است. آب نعناع موجب تسكين پوست ، درمان عفونت و خارش و درمان آكنه مي شود.برگ هاي تازه نعناع را كاملا بكوبيد تا له شوند. له شده برگ ها را به موضع به صورت خيلي آرام بماليد و پس از ۲۰ دقيقه صبر كنيد سپس با آب سرد بشوييد. بررسي ها نشان مي دهند تكرار اين عمل ۲ بار در هفته تاثير زيادي در زيبايي پوست دارد و قادر است تمام لك ها و جوش هاي صورت را نيز از بين ببرد.گفتني است؛ مصرف مداوم گياه نعناع نيز مي تواند باعث درخشان شدن پوست و مو شود و خشكي و زبري موها را نيز از بين ببريد. جويدن روزانه مقداري نعناع علاوه بر خوشبو شدن دهان مي تواند در براقيت چشم ها نيز موثر ياشد.براي اگزما و خارش‎هاي جلدي و پوستي از دم كرده نعناع شستشو و نوشيده شود ۱۰ گرم در يك ليتر آب روزي سه فنجان ميل شود.
نعناع ، تسكين دردهاي ميگرن
نعناع به طور طبيعي گياهي تسكين دهنده است و ماساژ سر و بيني با روغن نعناع موجب درمان سردرد ، تب و التهاب مي شود.تحقيقات نشان داده است كه توانايي روغن نعناع در آزاد ساختن عضلات و تسكين درد، اين گياه را به صورت عامل ويژه و مؤثري در قبال عذاب سردرد تبديل كرده است. چندين مطالعه تحقيقي اثبات كرده است كه ماليدن تنتور روغن نعناع روي پيشاني مي تواند به اندازه مصرف دو قرص استامينوفن كارساز باشد. نقطه مورد نظر را با لايه نازكي بپوشانيد به طوري كه تنتور مصرفي فرصت و امكان تبخير داشته باشد.همچنين براي رفع سردردهاي ميگرني مي توانيد با مخلوط كردن ۳ گرم اسانس نعناع -۲ گرم روغن زيتون – ۵ گرم لانولين پمادي تهيه كنيد و در نقطه اي كه درد مي كند، بماليد.براي رفع سردرد از كمپرس نعناع استفاده كنيد. به اين ترتيب كه ۱۰ قطره روغن نعناع را با يك ليوان آب سرد مخلوط كرده و در يك كاسه بريزيد. سپس يك پارچه كه به اندازه پيشاني باشد در آن فرو برده و آب اضافي آن را بگيريد و روي پيشاني و شقيقه ها قرار دهيد تا سردرد برطرف شود. دم كرده نعناع براي افرادي كه ميگرن دارند مفيد مي‎باشد.
خاصيت نعناع در بهبود بيماري هاي قلب
دمكرده نعناع غلظت خون را طبيعي مي‎كند.براي درد قلب و خفقان نعناع را با پرسياوشان جوشانده ۱۰ صبح و ۵ عصر ميل شود.كساني كه كلسترول دارند بالاي غذا و عصرها از دم كرده چاي نعناع بمدت دو هفته در ماه بنوشند.كساني كه فشار خون آن ها پايين است از نعناع زياد استفاده كنند.
شير پاك كن مناسب براي پوست هاي چرب
۲۰ گرم نعناي تازه، ۲۰ گرم جعفري تازه خرد شده رادر ۲۰۰ گرم شير مخلوط نموده ۱۲ ساعت بگذاريد بماند. سپس صاف نموده در يخچال نگهداري كنيد. اين شير پاك كن علاوه براين كه چربي پوست را از بين مي برد، براي جوش و لك هم مناسب مي باشد.
نگاهي به ديگر خواص مفيد نعناع :
دمكرده نعنا غلظت خون را طبيعي ميكند.
براي تقويت اعصاب، نان و پنير و نعنا بسيار موثر است.
اگر شير در پستان جمع شده، نعنا را كوبيده با آرد جو مخلوط كنيد، به صورت ضماد روي آن بگذاريد.
براي بواسير نعنا را كوبيده و بصورت ضماد بگذاريد.
برگ نعناع با افزايش سوخت و ساز بدن، چربي اضافه بدن را مي سوزاند.
روغن طبيعي نعناع، علايم معده درد، گرفتگي عضلاني و سندروم روده تحريك پذير را تسكين مي دهد و در نتيجه عضلات نرم و شل مي شوند.
اسيد رزمارينيك (Rosmarinic acid) موجود در اين گياه علايم گرفتگي بيني را تسكين مي دهد و باعث باز شدن مجاري تنفسي مي شود. برگ درخت نعناع عارضه هاي آسم و آلرژي را برطرف مي كند.
نعناع گياهي است با طبع گرم و خشك كه داراي خواص فراوان دارويي است و مصرف آن به اشكال مختلف از جمله تازه، خشك شده، اسانس، دمكرده، پودر و… امكان پذير است.
برگ هاي خشك و نرم شده نعنا را براي خوشبو كردن ماست و دوغ و سرخ شده آن را در روغن كه به نام نعنا داغ موسوم است براي خوشبو كردن برخي آش ها به كار مي رود.
براي سوء هاضمه ميتوان از عرق نعنا يا دمكرده ي نعنا بعد از غذا استفاده كرد.
يك نوشيدني خوب، سرد و مفيد براي تابستان نعنا ميباشد. ۱۰ گرم نعنا را در يك ليتر آب بجوشانيد و ميل كنيد. هر روز استفاده نشود.
يك گرم نعنا مانند چاي دم كرده ميل شود ولي هر روز استفاده نشود.
#براي جلوگيري از شپش، موهاي خود را با جوشانده نعنا بشوييد.
كساني كه كلسترول دارند بعد از غذا و عصرها از دمكرده ي چاي نعنا به مدت دو هفته در ماه بنوشند.
اين گياه يكي از بهترين مواد طبيعي در كمك به درمان انواع مشكلات گوارشي است و شايد بيشترين استفاده از نعنا براي كمك به درمان اختلالات گوارشي باشد.
به بيماراني كه از نفخ شاكي هستند توصيه مي شود نعنا را به صورت هاي مختلف از جمله تازه و دمكرده استفاده كنند.
همچنين مصرف روزانه حدود ۱۰ سي سي عرق نعنا كه با آب گرم رقيق شده باشد نيز در كاهش نفخ بسيار مفيد است. مصرف روزانه دمكرده نعنا بعد از غذا براي درمان انواع مشكلات گوارشي و سوءهاضمه بسيار اثربخش است.
جهت درمان درد گوش آب نعنا را با عسل مخلوط كرده، پنبه اي را به آن آغشته كرده، در آن بگذاريد.
راي درد قلب و خفقان، نعنا را با پرسياوشان جوشانده، صبح و عصر ميل شود.
هنگام تهيه ترشي براي اين كه آن ترشي براي اعصاب زيان آور نباشد، داخل آن نعنا بريزيد.
جويدن برگ نعنا ، در رفع سكسكه موثّر است.
گفته مي شود جويدن برگ نعنا در از بين بردن سكسكه نيز مفيد است.
نعنا براي تسكين درد گوش موثّر است ؛ در اينصورت بايد نعنا را با كمي عسل مخلوط نموده و اطراف گوش و لاله گوش و لاله گوش ماليد.
منتول موجود در نعنا باعث مي شود اين گياه خاصيت ضددردي نيز داشته باشد كه به اين منظور مي توان اسانس نعنا را در محل درد ماليد كه باعث كاهش التهاب و درد خواهد شد.
جويدن نعنا پس از غذا نيز ضمن كمك به از بين بردن بوي بد دهان و از بين بردن التهاب لثه به بهداشت دهان و دندان نيز كمك كرده و در هضم بهتر غذا نيز موثر است.
بخور روغن نعناع آرامش بخش است.
دمكرده نعنا در كاهش انواع دردهاي شكمي از جمله دردهاي گوارشي، دل پيچه و دردهاي قاعدگي نيز مي تواند كمك كننده باشد.
ماساژ شكم با اسانس نعنا نيز داراي خاصيت كاهنده درد، بويژه در دردهاي كوليكي نوزادان است.به اين منظور بايد اسانس نعنا را در جهت عقربه هاي ساعت و دور ناف ماساژ داد، اين كار تا حد زيادي دردهاي كوليكي نوزاد را بهبود مي بخشد.
نوشيدن دمكرده نعنا ضمن خاصيت آرامبخشي در كاهش چربي و كلسترول خون نيز مفيد است.
اين گياه كه طب سنتي و گياهان دارويي-داروي گياهي – عالي بتاكاروتين است، قدرت ديد را بهبود مي دهد، با آكنه مقابله مي كند و به پوست نرمي و طراوت مي بخشد.
سيستم گوارشي را تسكين مي دهد و در رفع گاز معده كمك مي كند.
براي رفع بوي نامطبوع دهان و پيش گيري از بروز بيماري لثه اي به كار برده مي شود.
چاي نعناع از تهوع صبحگاهي در دوران بارداري پيش گيري مي كند.
برگ اين گياه به ميزان چشمگيري پرمويي در بعضي از قسمت هاي بدن را كه در زنان به علت نبود توازن هورموني شايع است، درمان مي كند.
ويتامين C و بتاكاروتين موجود در آن، مانند آنتي اكسيدان عمل كرده و راديكال هاي آزاد را از بين مي برد، استحكام غشايي سلولي را حفظ مي كند و در نتيجه خطر بيماري هاي قلبي و سرطان و … را كاهش مي دهد.
كلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم، فسفر، منگنز و روي موجود در نعناع نقش مهمي در حفظ فعاليت هاي سوخت و ساز بدن دارد.
فيبر غذايي موجود در آن، احساس سيري و سلامتي روده اي ايجاد مي كند و يبوست و بواسير را تسكين مي دهد.
چاي نعناع علاوه بر انرژي زا بودن، حرارت اضافه بدن را خارج كرده و سرماخوردگي و سرفه فصلي را نيز درمان مي كند.
سكسكه و گوش درد را برطرف مي كند.
خمير نعناع تهيه شده با آب و برگ نعناع، براي درمان مسموميت غذايي كاربرد دارد. برگ هاي له شده آن براي سفيد كردن دندان موثر است.
برگ اين گياه، خاصيت ادرارآور، نشاط آور و ضد انقباض عضلاني و ضدتهوع دارد. روغن طبيعي نعناع نيز خاصيت ضدعفونت، ضدالتهابي و ضدويروسي دارد.
ساقه و روغن طبيعي به دست آمده از درخت نعناع، درمان موثري براي سرطان هاي پوست، كبد، ريه و لوزالمعده است.
چاي نعنا يكي از بهترين نوشيدني ها براي كاهش حالت تهوع و استفراغ بويژه در دوران حاملگي است.
در فصل بهار مي توانيد نعنا يا پونه را كه داراي خواص مشابه نعناست در دامان طبيعت پيدا كنيد و از مصرف آن لذت ببريد.
برگ نعناع، درمان مناسبي براي رفع سردرد، تب، حالت تهوع، اختلالات گوارشي و … محسوب مي شود.
ارزش غذايي ۱۰۰ گرم نعناع :
انرژي ۳۹.۹۳ كيلوكالري
آب ۸۹ گرم
كربوهيدرات ۴.۷ گرم
پروتئين ۳.۴۰۶ گرم
چربي ۰.۸۰۲ گرم
خاكستر ۱.۱۰۲ گرم
فيبر خوراكي ۱ گرم
كلسيم ۲۱۶.۳ ميلي گرم
فسفر ۵.۰۱۸ ميلي گرم
آهن ۳.۵۰۵ ميلي گرم
پتاسيم ۱۱.۰۲ ميلي گرم
سديم ۱۹۹.۳ ميلي گرم
ويتامين آ ( رتينول) ۵۶۵.۴ واحد
بتاكاروتن ۳۴۰۲ ميكرو گرم
نياسين ۰.۳۹۹ ميلي گرم
ويتامين ث ۱۲۴.۴ ميلي گرم
ويتامين ب۱ ۰.۲۱۲ ميلي گرم
ويتامين ب۲ ۰.۰۹۹ ميلي گرم
سرين ۵۰۳.۳ ميلي گرم
فوايد و مضرات نعناع
۱-نعناع با تمام فوايدي كه دارد، اگر زياد مصرف شود سيستم گوارشي را تحريك مي كند.لذا اگر شما روزي دو تا سه فنجان دم كرده نعنا مي نوشيد، بهتر است بعد از دو هفته نوشيدن، چند روزي مصرف آن را قطع كرده و دوباره شروع كنيد.
۲-اگر اسانس نعناع به مقدار زياد مصرف شود، فشار خون را بالا برده و موجب حالت تهوع، استفراغ و درد معده مي شود و حركات دودي معده را از بين مي برد.
۳-اسانس نعناع را نبايد به مقدار زياد به كودكان و نوزادان خوراند، زيرا روي حركات تنفسي و قلب اثر مي گذارد و ممكن است خطرناك باشد.
۴-افرادي كه داراي سابقه سقط جنين هستند در دوران بارداري از مصرف نعنا بايد اجتناب ورزيد.
۵-روغن نعنا و منتول را نبايد به صورت نوزادان و كودكان ماليد.
قيمت نعناع كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت نعناع خشك خانگي-قيمت نعناع خشك ارگانيك-قيمت نعناع خشك درجه يك-قيمت نعناع خشك فله-قيمت شويد خشك كيلويي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 43 بازدید دیروز 344 بازدید کل 592338

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .